Let's pretend it didn't happen'

Värsta tajmingen igår, dom stängde av elen precis när jag hade stängt av datan och tänkte sova (y)
Skolan idag gick bra, förrutom en sak, Michelle & Ronja ni fattar :@ gubbjevel.

Vi hade ingen svenska idag så jag for hem kvart över två.
Då vare ju tänkt att jag skulle vara duktig och fortsätta läsa min bok och skriva en massa loggboksinlägg, nämen då äre ju såklart att jag lägger mig i soffan och sover♥
Haha nämen grymt skönt var det! :D
Nu ska jag ta tag i läsningen och inte försöka somnaaaaaa-aaa-aaaaa.
SMOOOKIN' HOT! HAHHAHA, fattar ni skämtet, asså smooking hahahaaaaaaha

Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

... HAHAAH

tror nån är trött fortfarande<3

JAJAJAHAHAHS v afult

2010-12-10 @ 19:06:58
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/
Postat av: evelina

HAHAHAH TERRA!!!

2010-12-10 @ 22:30:54
URL: http://evelinaanyhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0