Bilder från Lomselenäs.

Ja godmorgon. Eller jag klev upp för 55min sen. Käkade frukost och nu har jag bara suttit och chillat med datorn. Idag har jag inte så mycket planer, är ju i stugan och här finns inte så mycket att göra än att vara ute och sola, spela fotboll osv. Så det blir väl någon blandning av det. Idag ska jag också baka cheesecake som jag ska ha på mitt födelsedagsfirande imorgon. Men vi hörs senare idag, ciao!


Nu kommer det lite bilder från Lomselenäs.



Hahah snyggingar på bussen påväg upp.


Egoopic.




Haha ännu mer egooopics :)








Hahha som man ser så är det bara bilder på oss, men haha det finns inte så mycket annat än ta kort på.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0