Godmorgon

Ja, godmorgon, haha jag tror jag skriver det i varje morgon inlägg. Men jag vaknade iallafall vid halv tolv när mamma kom in och väckte mig. Har sovit jättedåligt inatt för alla jävla mygg som surrar en i öronen hela tiden, fyhelvete vad drygt det är! Menmen, om ungefär 20min så ska jag fara hem till stan, ikväll ska jag ju på Salem Al Fakir satt då måste jag åka hem med mamma. Idag har jag inte planerat nånting än, ska förmodligen steka och så, kanske en sväng in till stan också. :)

Jajuste, igår så fick jag lite grejer också.



Nå glas och såpbubblor av Ronja & Ebba


Fick också detta av dom :)



Pengar och det fina kortet av Moster m. familj. Också fick jag pengar
av farmor och farfar också.


Tröjor av min farbror m. familj :D


Sen så fick jag en säng av mamma och pappa, den har dock inte kommit än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0