hehehe

har inte bloggat på ett tag nu känner jag(a) haha, men eftersom jag kollade på så mycket oth så försvann allt internet, har mobilt bredband i stugan satt då äre en viss datamängd man får göra av med osv. Satt då kunde jag ej blogga, och sen resten av dagarna har jag inte orkat för att det har varit så fint väder och vi har haft besök och så.

Men nu ska jag väl hoppas att jag kommer igång igen. Ikväll ska jag till Linn och där vankas trevligheter, tar med mig kameran satt det kommer förhoppningsvis lite bilder sen :D


Kommentarer
Postat av: linnsamuelsson

amen det gillar du! (Y)

massa bilder 8) du får skicka till mig sen, liksom minnen :D

2010-07-17 @ 02:02:23
Postat av: Elina

Nu ska du blogga varje dag, även fast du bara har en viss datamängd Therese :D

finis btw 8)

2010-07-17 @ 17:54:12
URL: http://elinasondellss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0