Its a new dawn its a new day its a new life for me'

Jau, skrev ju förra inlägget att jag skulle göra ett inlägg om Muse.

Har inte lyssnat på Muse så värst länge. Allt började med att min syster Helen spelade låten Uprising ett antal gånger. Tyckte den var bra osv. Sen så skulle vi hålla ett tal på svenskan. Och ett band tycker jag är lättast att berätta om. (a) Satt då valde jag att hålla ett tal om Muse, det var under den tiden som jag skrev det talet och lyssnade på olika låtar som gjorde att mitt intresse ökade. Idag lyssnar jag på dem varje dag osv.

I förrgår kväll så kollade jag och min syster på deras livevideo HAARP. Fastnade då för en låt som heter Feeling Good. Hade aldrig hört den förrut.



Här är låten som är med på HAARP.


En sak som Muse är mest känd för är att dom är så sjukt bra live. Jag kan inte göra något annat än att hålla med!

Några andra låtar som jag har fastnat för är:


* Plug In Baby
* Knights Of Cydonia (är med på Guitar Hero 3)
* Time Is Running Out
* Supermassive Black Hole (är med på Twilight)
* Undisclosed Desire



PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0