Muse<3

Hejsan, har inte bloggat nånting idag, sanningen är att jag inte har haft lust(a).

Men min dag har sett ut såhär tt jag vaknade vid 11. Gick runt Höglandssjön med mamma vid 2.
Sen så såg jag på filmen This is it, ganska tråkig film tycker jag, även fast jag gillar Michael Jackson.
Sen så åt jag mat och fixade mig lite innan jag och min familj for till min kusin som fyller 19år idag, stora gratulationer!
Åt massa gófika. En sak som är jätteorättvist är att typ hela min släkt är musikaliska, eller de flesta iallafall. Varför kunde inte jag få vara en av dem? :(

Just nu så sitter jag och lyssnar på mitt favoritband Muse som jag har tänkt att skriva ett inlägg om senare. Funderar på att se morden i midsommer, vi får se.




hahah webbilder<3


BTW: kom på att jag nyss var himla duktig, krattade hela gräsmattan från dött gräs, wihoo, pluspoäng på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0