Solen skiner

Hejsan hoppsan, som rubriken säger, solen skiner! Idag igen, underbart.
Idag har jag bara stekt på och ikväll så är det fotbollsträning och imorgon far jag till Lomselenäs med Hanna, längtar!!!!!!! Ska bli så himlarns mysigt, tar med kameran satt det blir nog några bilder därifrån sen.
Igår så gjorde jag inte så mycket, somnade vid tolv. Imorse så klev jag upp elva, tog en promenix med mamma och sen har jag som sagt bara legat ute i solen, otroligt skönt. Menmen, det blir ingen bloggning på ett tag, rättare sagt inte förrän på fredag, om jag inte hittar någon dator. Men vi hörs, pöss!




Kommentarer
Postat av: Elina

Ha så trevligt :D

2010-06-28 @ 14:02:31
URL: http://elinasondellss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0