Grattis på namnsdagen Klemens!<3

eeeey kompis, plånboken förfan, jag ska bara låna den..


Tjotjatjena, har skrivit ungefär halva analysen nu, dokti chej(L)
Ba den jobbigaste delen kvar, men det är... TREVLIGT!
Nu ska jag antingen sova eller aa.. helt enkelt göra något annat roligt, t.ex. fundera på hur jag ska få alla lypsyl sålt innan den 14e november 2010, lite jobbigt eftersom det redan har varit, får klura på den. Annars så kan jag ju alltid lyssna på lite klassisk musik, varför inte lite Bach? Jadu, mycket man gå miste om i livet. Eller så kan jag ju iallafall tänka på att börja läsa min bok, YES (asså inte diskmedlet).
TARE LUGNT MANNEN CHILLA FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0