13h

Jahhh, nu har jag iallafall haft en ursäkt varför jag inte har bloggat.
Nämen, min datÅÅÅÅr har varit sönder, det sög. Har saknatden så<3
Haha, nämen nu ärden tillbaka, fast jag sitter int vid den nu eftersom att
internet fortfarande inte funkar :o Igår så hedde jag på datorn, gick in på intenet
och msn som vanligt. Men sen efter ungefär 20min så stängdes internet sidan ner
och det gick ej att klicka upp den igen. Så då loggade jag ut från msn och startade
om datorn. Men då gick det inte att logga in på msn heller :o även fast det stod att
jag var ansluten. Aa jag vet att ni bryr er jättemycket om min dator som ej funkar(L)

Menmen, skolan har rullat på som vanligt, men har inte kunnat träna på hela veckan
eftersom att jag har varit förkyld. Det suger jävligt hårt. Plus att vi har fystester nästa
vecka, känns ju asbra att man inte har tränat nånting veckan innan -.-

Idag stannade jag hemma från skolan, hade ont i öronen, huvudet, halsen och kunde
ej andas genom näsan. Missade ba två lektioner så det är nog lugnt.
Jag sov förövrigt 13h inatt, gud så skönt! Från halv 11 till halv tolv (y).

Menmen, nu ska jag gå och göra något vettigt (=facebook) satt vi höres!



Hittade ingen nyare bild på dig Ronja, men grattis i efterskott!:D <3

Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

HAHAAHAHA NAW!

tack :D<3

2010-09-09 @ 15:20:56
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0