COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

GUD VAD JAG HAR SAKNAT ATT BLOGGA<3 can't live without it.
haha, nämen nästaaan.

FredagS: Skola, for hem te eve och chillade med na! På kvällen så drog ja te Mändiiie, ebbie emelie och jossian var också där. Vi drog te stan, träffade kalle, chillade runt överallt, UH och sen gick jag och ebba hem te henne och sov (y)

Lördag: klev upp vid 10, åkte sedan in te stan med mami, var hur hängig som helst, orkade inte ens gå satt det blev inte så mycket shopping, ett par mjukisbyxor (loveee) och 2 bh:ar. På kvällen så drog jag te nYllet och chillade med hennee, asnice :) Både vi var döda och sjuka satt vi somnade vid kvart över elva (y)

Söndag:
Röjde hela dagen med nYllet, fan gal1. Nämen vi låg ba och kollade på tv, :D Sen for jag hem. Mami frågade om jag ville följa med till JyssssssssssssssKk, mot min vilja sa jag ja. Men ångra det ej, kom hem med en ny datastol (y). MÄNMÄN, nu ska jag käka mat. gött :):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0