Kebab

Chachaaa, gick och spontan bestämde tid hos frissan idag på rasten. 

Efter skolan så gick ja och fika med Ronja, Michelle, Jonas, Filip & Donald, trevligt.
Vid 4 så gick jag upp te frissan och klippte mig.
eheh, ja vad ska man säga om resultatet:
+
Inge nött.
Det är fresh
Lättare att hantera & snabbare att fixa
-
Han gjorde inte som jag sa -.-
Ser mycket kortare ut!! emo
Hur tunt som helst :o Hade väldigt tjockt hår förrut.
Men jag är väl ganska nöjd.
Sen käka jag på subban med Roonie. For hem och följde mami & papi till affärn. 
Var inställd på att köpa mörk hårfärg, men i bilen så funderade jag, och jag kom på att jag inte vågade hehi. Så
då köpte jag en ljusare färg för att få en jämnare färg.
Resultatet, man ser ej så mycket men hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0