Tjenare manneeeeen!

HEluuuuuuuuuuuuuu, galet aktiv bloggare - yeah that's me!
Wellwell, ronja, this is for you:

Söndags: Degade bara hela dagen och lekte lite med Ellan på kvällen, mucho trevligt :D

Måndag: hade engelska, ib-gym och sen samhällskunskap. Gick en sväng på stan efter skolan innan jag for hem. hade fotbollsträning, frös ihjäl :)

Tisdag: Har ingen aning om vad jag gjorde.. Eller jo, vi slutade tidigare är det jag minns.

Onsdag: SOVMORGON!! Hade bara två lektioner, matte och engelska. Kollade på dansföreställning också. Bussen var 20min sen också, dö. Fick lov att skynda mig hem eftersom jag hade fotbollsträning klockan 5, sen vare ba iväg till nästa träning, innebandy som började halv sju.

Yeaah.. sen vare ju en dag idag också. Spelade Jeopardy på Naturkunskapen, askalas. Gick ner på stan med Victoria efter skolan, trevligt de :D For hem vid fyra tror jag, pluggade lite och sen åkte in te stan igen och bytte mina skor. Sen dess harIchillar, ÄTIT GRILLAT!! och nu ska jag hjälpa mamma baka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0