Up to the platform of surrender'

Sitter och lyssnar på Carolas skiva för tillfället, varför? Om jag ens visste svaret på det.. Hon gör nog bland de dåligaste coverserna(?) på Elvis i alla fall.  Wellwell, imorse hade vi som sagt spänstträning, vilket inte var lika hemskt som jag trodde, det var rakt roligt. Sen så hade vi hål som vanligt innan luncheen. Efter lunch så äre ju tänkt att vi ska ha naturkunskapen, men nu äre ju såhär att britten är sjuk satt då hade vi ingen= att man egentligen hade kunnat fara hem 09.30 då specialidrotten slutade. Menmen, satt kvar med byllan och ronja och jag gjorde klart upplysningsskiten så det känns bra. Vid halv 2 så for jag te nyllet och ba chillade, bakade lite kladdkaka utan socker och såg på skräckfilmen som vi skulle sett i lördags.
Är hemma nu och ska snart gö lite foood.
Lite lång text kanske.


Kommentarer
Postat av: jgf

vad heter "byllan" egentligen? för och efternamn? svara i ett inlägg :)

2011-04-07 @ 19:14:20
Postat av: roni

HAHA gilla att nån fråga vad byllain heter<3<3<3

2011-04-07 @ 19:34:28
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0