21.21

CHA!
Om någon skulle vara intresserad av att veta vad jag gjorde igår så  kan jag tala om att jag gick i skolan, slappade hemma och sen  kvällen spenderade jag på bussby, kikade på när trean mötte härnösand!
Och idag då.. Inledde dagen med ib-gym, den fortsattes av samhällskunskap, lunch och engelska.
Efter det så gick vi - klassen ner till lungviksparken för lite aktiviteter med johan, ofc så började det spöregna precis när vi var där så vi traskade upp till nola igen och fortsatte där :D
Från och med att jag kom hem från skolan till 7-8 snåret så spelade jag.
För sen gav sig nämligen jag och ellan oss ut på en springtur runt sjön, avslutade med lite styrka på ellans superfina golv!
Har precis duschat så nu ska jag traska över till ellan igen och se resultatet av hennes hårfärgning :D
Kanske kommer någon pic sen!
Reprisbild sen vi hälsade på oss eve!


Såatte.. om inte ni ville nå mer så säger jag väl fest hos mange och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0