I see it in your eyes that you’re listening'

Har precis fått i mig min daliga dos av cod, så nu ska jag ba kika lite på VD så är dagen fulländad! haha närååå.
For till kusinerna och spelade NHL med Andreas, Anna, André och Elin. Vet inte vet som vann turneringen men kan iaf konstatera att min spel var inte så bländande som jag trodde.. ajajaj, haha det var roligt iaf :D
Nu ska jag kika på dokumentären om Foppa eftersom att jag förmodligen var mitt uppe i en viktig match när den sändes på tv ;)
Imorgon gör jag stan igen, denna gång med mamma och moster :D Innan det blire skype med ma sistah, awesome.

Hade tänkt att ladda in lite videor på idolerna som visiterade gallerian idag, kanske också lägger in nått klipp sen nolarevyn (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0