Ekonomi, HIL, IC...?

Åhhhh, jag får panik, vet inte vad jag ska välja :( Som ni ser så står det mellan IC, Ekonomi & HIL.
Skulle vilja gå IC för att bli kung på engelska + att det är en bra utbildning. Ekonomi skulle jag vilja gå eftersom att det verkar så himla roligt, man läser matte C + att det är bra att ha kunskaper om ekonomi i framtiden. Varför jag vill gå HIL är för att det verkar kul, plus att det är verkar bra att kombinera det och IB-gym, plus att jag har samma lärare då nästa år. ÅÅh, jag vet ingenting :o Om jag ska vara ärlig så känns det som det beror på klassen, vad jag vill gå. Vill verkligen inte splittra våran klass nu, den som är så söt. Känns jobbigt att byta nu igen.
Menmen, ar faktiskt varit dukti tjej och jobbat matematik, naturkunskap & samhällskunskap nu.  Nu ska jag ba skriva en filmanalyys. :)

Kommentarer
Postat av: stizzle

Du läser engelska C på HIL, och tänk på att lärarna på att man vissterligen läser engelska på fler lektioner på IC - men att det inte är lika bra engelska eftersom att alla inte är utbildade i ämnet ;)

HIL, HIL, HIL! <3

2011-01-26 @ 19:47:15
Postat av: ..stina

okej, det där blev cp.

gah. menar att på ic har lärarna som pratar engelska inte äe engelsklärare. så du kan lika gärna vara bättre än dem! och du läser inte engelska c på ic.

men på hil läser du det med en behörig lärare ;)

2011-01-26 @ 19:48:52
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-01-12 @ 23:09:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0