I guess I forgot to play it cool'

TjobrÄÄÄää mannen, fedt nice azå.
Har nyss kommit hem från skolaan, och det är fredag!!!!
HEHEHE.
Har som vanligt inte gjort nånting på skolan idag typ, först så hade vi engelska=jobbade nästintill ingenting.
Sen hade vi bild och då gick vi ba te muséet fram och tillbaka. På matten så gjorde jag kanske 1 tal, och på svenskan så läste jag en novell. VAD HÄNDER MED MIG???!?!? måste börja jobba på lektionernaaaaa.
Menmen, ikväll ska jag va med roonie iallaflalll :D DDdsdsa damp
+ att jag börjar få lite ont i halsen, INTE BRA! jag vägrar att bli sjuk.
Haha, fint skärmutklipp sen vi spelade adk idag, kolla på grenlee och bluebell :OOoOooOooOooOOOOO
shiet mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0