Gamla goda tider'

Är hemma nu höll jag på att säga, nämen jag är hos ronjaa nu.
Vi såg två filmer, Blair Witch Project som jag har sett förr, helt ok film.
Sen så såg vi någon film till som hette The Crazies, den handlade om något virus som spred sig till en stad osv. Den var faktiskt riktigt bra! :D

Känns ju också riktigt pepp på att kliva upp halv tio imorgon när jag har klivit upp antingen 1, 2 eller 3 den senaste veckan, WISH ME LUCK!

Så vi hörs nångång imorgon, HOJ!
Hittade också några sjukt snygga bilder sen tiden på Änget på Ronjas dator, inte lite man saknar deeerååå..
När vi var på studiebesök på  tingsrätten, ett väldigt bra tag sedan.
Jobbar stenhårt på NO-lektionerna.
Svampen<3
SMååaaa!!
Naaw, julavslutningen i 8an tror jag, hahah snyggaste är ju att tobbe sitter på pettans rygg
Chris och något random spöke på halloweendiscot


Kommentarer
Postat av: Elina

hahahahahahah sötjohan!

2011-01-04 @ 14:05:52
URL: http://elinasondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0