Where the lines separated'

Tjenare, therese gidlund heter jag och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har nyst idag, NICE!
Har förövrigt ingenting annat intressant att berätta (för det där var brutalt jävla intressant, don't deny it!).
Så jag tar och bjussar på en skön låt med Big Japan (Adam Brody's band♥♥) istället.
Tjenare, therese gidlund heter jag och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har nyst idag, NICE!
Har förövrigt ingenting annat intressant att berätta (för det där var brutalt jävla intressant, don't deny it!).
Så jag tar och bjussar på en skön låt med Big Japan (Adam Brody's band♥♥) istället.
Det gick inte å bädda in klippet i inlägget, satt, klicka på länken istället! :D It's worth it.
http://www.youtube.com/watch?v=C3G_Nk2yCD4&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0