Tranquilize'

Hallåå! Tidigare ikväll så kom Monica, Thomas och Andreas på besök :D Riktigt trevligt. Tog ett svalkande dopp då ocksåå, mhmhmhmmmm vatten<3 Nämen seriously dude, skulle kunna döda för att få he huvudet i en snöhög just nu.
Wellwell, åkte med dom hem när dom for, så där - hemma, har jag spenderat hela min kväll.
Kvällen har mest bestått av att träna, spela och fixat lite inför imorgon.
Yää, där på bilden till höger ser ni ju klart och tydligt vad jag tycker om ett bränt ansikte!
Om jag inte hinner uppdatera imorgon (vet dock inte varför jag inte skulle hinna) så kommer jag befinna mig i Sundsvall hela dagen/kvällen/natten på gatufesteen med Ronja och Nyllet (bajs ebba.. :() :DDD. Kommer bli awesome, verran♥

Nu kommer det lite bilder sen 7/7

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 08:59:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0