Don't talk about moonshine, don't talk about white wine '

Yeah, igår så sov jag till 3-4! Sköönt, men hade kunnat sova hela dagen.
Wellwell, chillade hela dagen, for till stugan och käkade och sen så for jag tillbaka till stan. Jag, Ronja och Ebba for till Johan och umgicks med han och Jacob :) Vi ba chillade mest, spelade fotboll, såg tv osv.
For hem vid 3 nångång, kan säga att jag och roni däckade ganska hårt när vi kom hem!
Klev upp relativt tidigt och for till Salusand med mami, jesper och helen. Det var mysigt, även fast det inte var någon sol -.- Tror att jag och ma sistah badade i 1 och en halvtimme, vågoor<3333<33

Är tillbaka i stugan nu :D
Ne nu måste jag ut och springa innan jag somnar häär, hoooers! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0