I'M GOING BACK DOWN SOUTH'

Tjenare, känns som uppdateringen har varit på topp idag(y)
Nämen jag for ner till ronja iallafall och vid halv 1 så gick vi till Änget och kollade på dragkampen och träffade lite lärare och så :D
Sen så gick vi tillbaka och stekte gärnet ute vid pooolen, grymt skönt :)
For hem vid 4 och åt och sen dess har jag ba varit inne, solen är dryyg.
Har nyss sovit i en timme så nu ska kolla med roonie vad vi ska göra tonight.
Tjenare, känns som uppdateringen har varit på topp idag(y)
Nämen jag for ner till ronja iallafall och vid halv 1 så gick vi till Änget och kollade på dragkampen och träffade lite gamla lärare och så :D
Sen så gick vi tillbaka och stekte gärnet ute vid pooolen, grymt skönt :)
For hem vid 4 och åt och sen dess har jag ba varit inne, solen är dryyg.
Har nyss sovit i en timme så nu ska kolla med roonie vad vi ska göra tonight.
Lutar åt nyänget :)

Något sköönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0