YESTERDAY'

Japp, igår så for jag och Ron till Johan där han och Jacob var :) Vi satt ute på altan och chillade, spelade kort och hade det allmänt trevligt :D
Senare så gick vi ut på lite äventyr och till slut hamnade vi i stan. Träffade lite folk och så :D
Så småningom så började vi röra oss ner mot max där det var väääldigt mycket folk. Vid 3 så började jag och Ron gå hem, var hemma vid 4 någongång, skönt att det var behaglig temperatur ute! Kan sammanfatta avslutningskvällen som riktigt rolig (Y) :D


Gungaaaa
Benita, Ron och Josef :D
Jake the cake
Sen så tog jag lite bilder från Rons facebook:

Jacob :)
Ron och Josef :D
'
Johan & Josef :)
Jake und ich :) inte alls stirröge på mig
Fina soluppgången jag och Ron fick bevittna under hemfärden
Das ist alles, tack för en trevlig kväll everybody :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0