Mumford & Sons - The Cave

Har ba slappat hela kvällen, faktiskt ganska skönt med en kväll utan träning. Skulle först fara på fotbollsträning (JA ni hörde rätt, jag- fotbollsträning!) Men eftersom att jag kom hem halv 5 och träningen började 5 så hann jag inte.
Har även pluggat lite nu ikväll, doktii chey.
Imorgon äre i princip ba innebandy som står på schemat, börjar dagen med ib-gym, sen så har vi håltimme och lunch som vanligt och på eftermiddagen så är det innebandyturnering. Sen blire ba hem och ladda om lite till innebandyträning igen (y). Meee like!

Har inga bilder på skoldatorn så jag tog två stycken från weheartit.com.
Blev lite sugen på att sova nu så.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0