Home Alone

HellooO!
Idag har faktiskt varit en händelserik dag tillskillnad från alla andra söndagar.

Vaknade vid 7 imorse i soffan, sköönt? haha. Gick och la mig igen i sängen. Vaknade igen vid halv 11 nångång.
Vid 1 så for vi och firade Andreas :D fika♥
For sedan iväg på en liten roadtrip ut till Team Sportia och till papis jobb.
For sedan hem och lirade lite, chillade ba tills det var dags för middag.
Efter det så gick jag över till granen och kollade på sista Harry Potter filmeen.
Efter det så drog vi hem till mig och spelade lite cod.
OOOCh efter det så satte vi igång Ensam Hemma.
Har fortfarande inte bestämt mig om det är lite för tidigt för julfilm? Äre dags att börja ta fram julkänslan nu? Kommer den räcka enda fram till jul då isf?
Haha, nämeen 1a december blire garanterat 100% julmusik på morgonen iaf :D
Menmen, hon har nyss traskat hem så nu ska jag ta och lägga mig.


Morgondagens planer är att kliva upp i bra tid, träna duscha och sen dra in till stan med ebba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0