Sometimes, I get a good feeling'

Aloooha! Sjukt slapp dag idag.
Hade hälsopedagogik och historia. Eftersom att vi egentligen har typ 2h lunch och sen ba matte efter lunch och matten blev inställd så fick vi sluta efter historian dvs. 11.20.
Var hemma runt 1-tiden efter en sväng på stan med roni :)
Har pluggat lite matte och nu håller jag på med hälsopedagogiken :)

Var förövrigt galet jävla kallt när jag kom hem idag och det har sina förklaringar. Papi håller på att byta fönster nere i vardagsrummet som ni ser på bilden. Sista fönstret tror jaag och sen är alla bytt, skönt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fått höra av "Bekantas bekanta" att din far var tvungen att byta alla fönster för att du hade slagit sönder dom i fyllan! På en onsdag!! Sök hjälp för dina alkoholproblem börjar bli en fara för din familj!! Jag hatar dig!

2011-12-03 @ 21:31:18
URL: http://sägerinte.bloggjefel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0