Sova>öppet hus


Hauullådär!
Endast cirkus 18min kvar av denna fredagen.
Har väl mest haft en vanlig skoldag idag, har fått tillbaka ett prov och skrivit ett oförberett "prov".
Gick ner på stan en stund efter skolan med roni, trevligt att se hur så många facinerats av en radiostyrd haj inne i gallerian, haha nämen det var lite underligt.
Åkte hem, chillade ett tag innan jag for in till stan igen med Andreas och Nyllet, vi käkade middag innan vi satte oss på UH för att invänta bion som började klockan 21.00 :D
Har nyss kommit hem och ja bion.. vill verkligen se del 2 nu!!!
Jag tycker att den var bra iallafall, känns som att man satt och log som en tönt igenom hela filmen.
Menmen, nu måste jag sova eftersom att jag måste kliva upp tidigt imorgon eftersom att vi har öppet hus waay-hooo.
Random suddig bild sen stan

Step 1. Ta ut pengar
Step 2. ät mat
Step 3. gå på bio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0