Det blir bättre varje dag'

Söt claudia hjälpte mig att ändra bredden på bloggen/inläggen, haha har typ försökt med det längee, så tusen tack! :D<3 nu kanske jag t.om. börjar fota igen!

Dagen i punkter:
* Ib-gym - MAQ
* Håltimme samt lunch
* Orientering m. byllain (y)
* Samhällskunskap
Japp nånting ditåt, denna dag är så dryg, ib-gym - duscha - vänta på lunch/äter lunchen - idrott-duscha. Duschar alltså 2ggr på 2h typ <33
hah.
Haha soft att jag, lovisa, sofie och carro låg och sov minuterna innan träningen imorse!
Efter skolan så tog jag en liten tripp ner till stan, införskaffade mig ett telefonskal, kanske visar sen, ba ett vanligt svart (y)
Just nu så gör jag mest ingenting, är väldigt trött, det är ju trots allt måndag!
Borde egentligen plugga men orkaar inteee heh

Kommentarer
Postat av: claudia

hihi puss på dej eopw <3

2011-09-19 @ 23:46:47
URL: http://claudiaia.blogg.se/
Postat av: claudia

hihi puss på dej eopw <3

2011-09-19 @ 23:46:52
URL: http://claudiaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0