GODNATTTTT

Inte för att vara klaga men nu när man har varit uppe i ca.18h och spelat 3  matcher så skulle jag uppskatta att mina fina grannar SÄNKTE VOLYMEN LITE FÖR I HELVETE!!!
Nämen dom spelar väldigt högt, men det drygaste är att man kan urskilja varje ord som dom säger när dom står ute på altanen, notera att det inte är mina grannar på sidorna utan grannen diagonalt, äsch, vet inte hur jag ska beskriva. Men det värsta är att jag är/blir jävligt partysugen när jag hör all musik!
btw, om ni vill ha musik till partajandet så äre ba att närma sig kroksta/skärpe-området!

Update; somnade som en stock dirr..

Menmen, har spenderat kvällen hos en annan granne, nämligen ellan!
Vi har väl lirat och sett på film, eller aa.. ellan såg film och jag sov i 2h odh 40min typ heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0