HEJ!

Tänkte först börja inlägget med att berätta hur trött och död jag har varit idag. MEn vem vill höra det? PÅtal om det, fiii vad jag stör mig på folk som bara klagar hela jävla tiden. "Åh.. jag har så ont där, åååh". Vill ba skjuta någon i huvudet :)
Menmen, imorse så började vi dagen med Hälsopedagogik, historia och sen hade vi lunch.
Efter lunch så hade vi älskade matte och sen slutade vii =)

For hem, åt mat vid 3 för jag trodde vi skulle ha fotbollsträning 5, den blev inställd, sov istället till halv 7 innan jag lirade lite med PAJ och sen så for jag på träning vid 8 när den började halv nio.. Menmen, nu är jag hemma, nyduschad och belåten.
Ska ba torka håret lite och sen... SOVA <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha "bara klagar hela jävla tiden" typ jag.. <3

2011-09-06 @ 23:47:50
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0