Tisdag & onsdag

tematräning -  nickar, huvudvärk? jappp!
Känner mig ganska gööör i huvudet nu haha.
Nämeeen, igår så gick jag i skolan, slutade 11.10. Gick och käkade med roni på subben, fäätt gott.
Gick sen tillbaka till skolan och pluggad med ebbzor, fick lite bortgjort :)
Vid 2 så köttade vi på gymmet innan vi gick ner och testade kläder med fotbollen :)
Resten av kvällen så kollade jag på BB, gjorde klart ergonomin och slappade.

Welll, today then.
Hade sovmorgon till 09.30, gjorde bort samhällsredovisningen (finally!!!), käkade lurre, hade engelska, ergonomi och idrott.
Drog heeem efteråt, käkade lite snabbt och for sedan på fotbollsträningen wihooo!
Har nyss lirat lite med ellan och nu ska jag snart kolla lite på CL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0