18th december'

Försov mig imorse, underbart! 
Hann dock till bussen och när jag kom fram till skolan så visade det sig att man inte behövde vara på lektionen, underbart!
 
Efter den onödiga lektionen så hade jag matteprov, kanske gick helt ok. Åt osmarrig lunch och hade sedan religion + en halvtimmes engelska. 
 
Drog hem och åt lite innan jag for på träning, gymmade lite efter och sen fort hem och äta innan det var dags för bladning. 
 
Ligger just nu och kikar på Gossip Girl, har några avsnitt att ta igen. 
 
And as you may have noticed så har jag under denna dag inte övat någonting på provet som jag har imorgon, wihoo GG.
 
Himla vacker bild sen skolan'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0