Remain nameless'

Hallådär!
 
Glömde säga att jag ska bjussa på massa bilder sen Norrfällsviken sen också när jag är hemma!
 
Igår hade jag iaf halkbanan och det var väl inte så läskigt som jag trodde haha (y). Skönt att ha det bortgjort. 
Idag hade jag 2 körlektioner. Spenderade timmarna emellan dessa två på stan, råkade köpa tre plagg (kanske visar... haha) också gjorde jag några ärenden på banken. 
Efter körningen så tog jag bussen till Själevad där mami hämtade upp mig och sedan for vi till stugan. 
 
Käkade mat dirr typ och senare på kvällen gick jag en promenad innan det var dags för lite löpning, så jäkla skönt. 
 
Resten av kvällen har jag suttit med teorin, jäkla kompletteringar. -.-
 
Wellwell, tror jag ska se ngt gammalt Gossip Girl avsnitt nu bara för att jag saknar det så mycket (</3) och sedan försöka sova. Imorgon är det tänkt att jag ska kliva upp tidigt bara för att kunna spendera så många timmar som möjligt på stranden!!!! Som jag har längtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0