22.38'

Måndag, måndag, trötta måndag haha.
Kan ju säga att mina sovtimmar decimerades lagomt mycket när jag elva på kvällen beslutade mig för att kolla på The Killers live-dvd (mycke live-dvds nu hörrni..)
Såå.. sammanfattningsvis så grät jag igenom hela för det var så vackert, så..ja jag vet inte, kärlek!!!
Menmen, efter några timmars sömn så klev jag upp, trött som ett as, for till skolan, hade teori på ibgym.
Sedan börjas det.. hade rast från 09.20- 13.20. Säg ba vilken tur att jag och byllan gick till hennes hem och slappade lite i några timmar, kanske råkade somna också 8) otroligt skönt.

Wellwell, efter att ha snackat betyg och fått lyssnat på skönsång på samhällskunskapen såå for jag hem.
18.30 var det dags för intervaller och styrka på skyttis vilket var grisigt men skönt nu så här efteråt, as usual :)
Nefann nu ska jag sluta babbla innan jag rakt börjar skriva om fotbolls-EM också.
ADIOS!
Bara för att detta inlägg inte ska bli alltför tråkigt så bjuppar jag på en bild på moi und Hanna sen en liten sammankomst vi hade för några veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0