A few days in pictures'

Tisdags: Eftersom det var firre på skolan så gick jag och byllan till subban! (firade vårat spikade prov lite också ;))
Onsdags: Hade HIL-kampen mot HIL3 där vi spelade innebandy, fotboll, brännboll och hade stafett. Vi vann ju inte iallafall haha!
Isa & Emelie på bild :D
Fredags: Var ledig pga. vi hade inga lektioner (noshit?) så hade körlektion och sedan passade jag på att gå till gymmet där det också blev tillfälle att ta en egobild tydligen haha!

Åt också min första mjukglass på två år typ, åt ingen förra sommaren :o Till min besvikelse så var den eklii..
Efter att ha färgat ellans hår så följde jag henne till Jessica där det var massa brudar. Spelade kubb och såg bb :D
Japp där var några fina mobilbilder sen några dagar ur veckan 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0