Jävla rubrik-fan

Halååå!
Idag är det alltså lördag och första gången på väldigt länge kunda jag sova ut med gott samvete :D
Halv elva vaknade jag pigg & utvilad. Efter att ha ätit frulle och slappat ett tag så gav jag mig ut på en springtur vilket var förjävla skönt kan jag lova er :D
Efter att ha duschat och klätt på mig på oerhört kort tid så for jag in till stan med mamma vilket var ytterst trevligt :) Fick med mig en "långklänning" och en mysig tröja :D
Funderar om jag ska vara en sån trevlig bloggare att jag ska knäppa kort på det jag har köpt den senaste veckan typ.
Haha, helt tragiskt att jag som sagt den sista veckan har köpt mer kläder än vad jag har gjort under hela året.
Wellwell, efter att ha hängt lite med ellan och käkat middag så är jag nu parkerad i soffan och ska snart se på film med mor min. The Vow är det tänkt att vi skall se, blir nog bra det (y)

Tröttttäää tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0