Believe it, believe me, you are gonna say my reputation precedes me'

Drog och gymmade med ebba i två timmar, reedigt skönt :D
Tog en dusch innan vi vandrade uppåt för lite subway, reedigt gott de aa!
Tog bussen hem kvart över fyra efter lite stros på stan.
Väntade in far och sedan for vi ut till Team Sportia och köpte nya fotbollsdojor till mig, inte illa.
Drog hem igen, chillade galet innan jag for på första grästräningen iår vid halv 9!
Det var riktigt kuul och väldigt kallt. Kan säga att en lång varm dusch behövdes, håller precis på att få tillbaka värmen i benen.
Eftersom att det är lov så har jag inte riktigt planerat att sova än så nu ska jag ta mig till rummet breve för lite cod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0