M-åndag'

Vilade från ib-gym imorse vilket ledde till sovmorgon till tolv!
Så 09.30 ringde väckaren, var dock minst lika trött som jag brukar vara på morgonen. Sovit runt 10h men har ändå varit trötteee hela dagen.
Menmen, hade idrott dirr när jag kom till skolan och endast en lektion efter - samhällskunskap.
Tog bussen hem kvart i 3, la mig i soffan med datorn i hopp om att plugga men blev inte så mycket av de int..
Tänkte träna fotboll nu ikväll men det var så himla sent så tog en springtur istället, sjuuukt sköönt :)

Atm så sitter jag och kollar på HV-FBK och ska väl ta och plugga litee så jag har gjort lite nytta idag :)


I brist på bilder så bjurrar jag på dessa två gamla.

Gissa låten :):)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0