It's a nice day for, a white wedding'

"Wow ett inlägg" - förstår att ni också tänker så!
Men det är ju minifredag idag satt kan ju inte riktigt låta bli :D
Råga på det så har denna dag varit fantastiskt. Började med ib-gym, sprang på nå berg, hade matte, lunch, engelska och sen... MASSAGE!! ja hör ni, gud så underbart.
När klockan började närma sig 3 och massagen var avklarad så rörde jag mig hemåt by bus. Kom hem, slappade, pluggade och 18.30 så befann jag mig på Änget för lite kuddfys och repklättring, fuck yeah.

Nu är klockan snart halv 10 och jag ska ba torka håret och sen bege mig till Back för en halv-reunion med klassen sen högstadiet, sjukt vad jag längtar :D
Ja då blev det en bild på klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0