Innebandyfredag och plugglördag!

När paniken hade tagit över fullständigt så tiggde jag skjuts av snälla Linda efter skolan upp till skyttis för att hämta bilen och sen gasa hem och hämta telefonen som tur låg i trappen <3 (lång mening? jakanske)
 
For sedan tillbaka till skyttis för träningggggg, gick inte sådär asbra men ja vad gör man.
 
Tog en dusch, drog hem och käkade och sen tillbaka för att kika på öib-herrarna mot rig, rig drog det längsta strået denna gång. 
For sedan hem en stund innan jag och min kära kusin andreas drog till UH för lite kaffe och allmänt chillande, väldiigt skönt!
Drog hem vid 12-snåret då det stängde, såg senaste tvd och slocknade sen ganska snabbt.
 
Idaaaug äre lördag och imorse sov jag ut till 11<3 chillade till halv 1 då jag skjutsade bror till träningen och sen dess har jag suttit och hållit på med 12-veckors, äntligen klar, eller i fas kanske man ska kalla det. 
 
När jag ändå inte har något bättre för mig så äre väl bäst att jobba igen lite matte som jag missat denna vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0