Födelsedag och hemkomst!!

Nämen hallådär!
Hade en ypperlig kväll igår, inleddes med mat på Il Romanos och sedan hockeyn som sagt, tråkigt med förlust dock :(
 
Idag så är det fredag och nu looov! FYFAN vad skönt eller vad säger du?
Hade teori på ibgym, nån grej på engelskan, lurre och geografi-prooov.
Efter skolan drog jag hem en snabbis innan jag drog till gymmet ett tag innan jag for ner till ReseC och hämtade min syster!!!!
Vi drog en sväng på stan innan vi for hem och käkadeeeeee och nu är jag här. 
Planer för kvällen är att äta tårta för att papi fyller ååår och sen försöka packa i lite grejer innan jag tar och ser Pretty Little Liars, TVD, Gossip Girl och Greys! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0