21.04'

Chooo, har varit en busy woman nu senaste dagarna men ska försöka mig på en recap nu!
 
Söndag: Haft för mig att jag inte gjorde nånting, haha ingen koll (y).
 
Måndag: ibgym och sen massa lektioner, även träning på kvällen.
Tisdag: där också ibgym och sen lektioner och träning direkt efter skolan. Skrev en geografi-uppgift när jag kom hem.
 
Idag onsdag: SOVMORGON! Geografi, lunch, geografi och sedan engelska. Drog hem en snabbis och hämtade bilen innan jag begav mig mot dagens första träning och när den var slut vid 6-tiden så vare ba att ladda om för nästa. 
Är nu hemma och har precis varvat ner, känner mig ganska så färdig både i ben och huvud haha. 
 
Imorgon blir det en fullspäckad dag där bland annat middag med en vän, hämta ut körkortet samt träningsmatch står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0