2147'

Heluuu, hur mycket jag fick gjort idag på skolan vet jag inte men gjorde mitt bästa iaf!! Borde inte stressa egentligen eftersom att det är länge kvar tills allt ska in men har ändå "jävlar-gör-klart-allt-nu-kommer-va-så-JÄVLA-skönt-sen"- känslan så vill bara göra bort allt på direkten.
Kom hem vid fyra nångång och gjorde lite maaaaat. Efter det så blev det lite pluggning på religionsprovet som vi har imorgon och vid åtta så for jag och ut och sprang en sväng, sköööööööööööööööööööööööööööööönt.
 
Ligger just nu framför tvn och måste läsa igenom religionen någon gång till iaf innan jag tar och sover.
 
Imorgon så väntas helvetes-testet aka. 10m-testet. Fyfan vad jag längtar tills det är över! Annars lär väl fredagen rulla på som vanligt (TVD FUCK YEAH). 
 
Hatar egentligen alla dessa citat-tjosansgrejer but dis one I like.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0