35 dagar till solen'

Spenderade kvällen hemma med tanken att lägga mig tidigt. Japp 12 ligger jag i sängen redo för att sova (typ) men då äre väl klart att min bror har helvetes-lan i rummer bredvid med sina kompisar så somna tidigt var ju bara att glömma haha.
 
I och med det så gick det inte så bra att kliva upp halv nio imorse heller. Men halv 11 var jag uppe iaf. 
Såg damernas final där Rönnby vann innan jag for till skokanonen osv. med mor min. Hittade ett par skor till balen/studenten tror jag (y).
 
Efter det så drog jag ut och sprang en sväng, jävulskt otagg dock. Sitter jus tnu och kikar på finalen mellan Falun -Dalen där Falun nu är 10 sekunder från sm-guld. 
 
TIll middag ryktas det om grillat(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och efter det så far jag till Axelina för att tagga och planera lite turkiet-resa :DD. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0