Call it what you want'

Tog en sovmorgon imorse eftersom att svenskan var frivillig och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska hålla tal om. 
Så min dag började med fystester på fjällräven vilket var slappt heh. Imorgon väntas dock vo2 och 10m-test på fredag så det kommer vara jobbigt så det räcker och blir över. 
 
Efter lunch så hade vi geografi (äntligennnnnn!! mycket bättre än religion) och sista lektionen hade vi engelska där jag panikskrev min uppsats. Orkade inte skriva så mycket i fredags så ja.. fick göra allt idag typ. 
Efter det så gick jag direkt till aulan och skrev matteprovet som jag missade imorse när jag hade ib-gym. 
Tog bussen hem vid kvart i fem och har sen dess ätit middag och sett på Greys. 
 
Hade tänkt att springa eller något men är så sjukt otagg + att det regnar så skippar nog det. Borde egentligen börja skriva på mitt tal nu ikväll men ja.. kommer inte på vad jag ska skriva om så det suger. Nämen ska iaf öva lite inför religionsprovet vi har på fredag. 
 
 
Jamen i brist på bilder som vanligt så blir det idag 2 bilder sen vi var på klassresa i Stockholm. Det enda denna bild har gemensamt min dag har med denna bild är väl att öh... jaa.. Linda min klasskompis är från Stockholm.. Lol nice try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0