I dedicate this song to you'

Jamen igaur så vaknade jag vid 11, faktiskt väldigt pigg.
Slappade lite på förmiddagen innan jag for och röjde på Team Sportia med mamma. Nämen fick med mig ett par springtights och en jacka att springa i, sjuukt nöjd!
Gjorde inte så mycket resten utav dagen utan tog det bara lugnt och försökte leva med träningsvärken sen ibgym haha. Chillade även hela kvällen med mor min, såg bland annat Irene Huss, trevligt. 
 
 
Idag så klev jag upp vid 10 typ och åt frukost. Satte sen igång med matten eftersom att jag har prov på tisdag och jag har inte ens orkat börjat med kapitlet typ haha. Nämen efter lite plugg och solande så begav jag mig ut på en springtur på ungefär 40min, mama vad skönt det var.
Har precis ätit middag så ska väl ta och slappa resten av kvällen.
Ska nog också ta försöka lägga upp lite bilder sen studentfesten. 
 
Yee snodde en bild från Harrys fb-page, jobbigt att vara glad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0