If the city never sleeps and that makes two'

HAllåååj! Har haft en svinbra förmiddag medan eftermiddagen/kvällen var lite sämre.
Klev upp vid 10 och såg ett avsnitt av twd medan jag åt frukost. Satt sedan ute från typ halv 12 till 2 vilket var så jävla skönt, solen stekte. 
Vid fyra så satte jag mig ner och började skriva på den där förbannade talanalysen som vi har haft typ 6 lektioner på oss att göra och jag blev inte klar förrän typ 10min sedan(!). Okej, har hunnit med att äta middag och blivit väldigt distraherad av diverse sociala medier så har väl inte jobbat så effektivt men herregud vilken dryg uppgift. Är iaf klar nuuuuu och det är fan värt att ta sovmorgon och sen jobba klart allt hemma sen.
 
Man kan ju tro att jag kan slappa nu men nä juste då ska vi imorgon hålla i en lektion för 1or och jag har knappt kollat på det jag ska säga, yey, men jag orkar inte bry mig atm för nu ska jag se twd!!! (jävlar vad rebell). GODNATT :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0