Warra warra'

Good evening, sitter för tillfället och kikar på när Skellefteå firar sitt sm-guld. Fan va lame att vinna sm-guld på en vardag.
 
Dagen har bestått av Projektarbete där jag som vanligt inte jobbade (hur jag kan vara klar är ett under), filosofi, svenska där vi inte hade någon lärare och tillsist psykologi. 
For hem dirr efter skolan och såg de 2 sista avsnittena av The Walking Dead så nu är det över.
Har även hunnit gjort klart lite uppgifter och skickat in dom, skööönt. 
 
Imorgon är det fredag vilket innebär ibgym, skriva engelskauppsats, religion, projektarbete där man som vanligt drar hem, handla, se tvd(!!!), färga håret och tillsist...... STUDENTFEST! Börjar bli lite tagg må jag säga, om man jämför med vad jag varit.
 
 
Satt och brainstormade med roni lite innan jag äntligen kom på vad denna hette haha. Bringar tillbaka många, många minnen från 9B och Änget, gött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0