FLESH AND BONE'

Gick och la mig alldeles för sent igår igen, why I ask WHY?? Nämen klev upp vid halv 10 ändå men har varit lika trött idag haha.
Idag har det varit supervarmt så jag har legat ute i solen hela dagen vilket har varit riktigt skönt.
Har även hunnit med att jobba 16-21 nu ikväll och det var vääldigt lugnt på huset, sköönt. Fasiken vad jag har saknat mina gamlingar, så underbara haha! Ändå var det bara 1 vecka sen jag jobbade sist??? Känns typ som 1 månad.
 
Nu så ligger jag i sängen och har faktiskt tänkt att sovaaaa. 
Håller även tummarna för att det inte är så supervarmt imorgon så att jag kan träna dirr efter frukosten för att sedan ha hela dageen framför mig. 
 
 
Alltså studenten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0