Helgen'

Fredags: rätt säker på att jag inte gjorde något vettigt på dagen förrutom att träna. Efter middagen och närmare kvällskvisten så drog jag ut till stugan och till Matilda där det var massa trevligt folk. Kom inte hem till stugan förrän vid 3-4 så det tyder ju på en bra kväll! Nämen, jag hade himla trevligt och roligt med massa sköna människor. :D Har dock tyvärr inga bilder sen kvällen
 
Lördag: Vaknade upp vid 11 någon gång och slappade lite i någon timme innan jag for hem och gjorde några ärenden innan jag begav mig tillbaka till stugan för att spendera kvällen nere på stranden. Det var alltså dags för Alnöholmens stugsista och vi började med att grilla mat osvosv. och sen så flöt bara kvällen på med trevligt umgänge och så. Kvällen avslutades med en film med Matilda, Richard och Chrisse. 
 
Gooed mat
 
 
En av Linneas extremt söta kattungar!
 
 
Söndag/idag: klev upp vid halv 11 och åt i princip bara frukost och packade ihop alla saker och drog sedan hem. Var tänkt att vi skulle haft träningsmatch mot Sundsvall idag men de ställde in så det fick bli en typ av internmatch istället!
Just i detta mycket är det inte mycket going on utan jag ska väl mest slappa ikväll, as usual haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0